Informujemy, że nasza firma/instytucja realizuje projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach: Promocja marki MyScreen – Azja 2025.
Celem projektu jest zbudowanie widoczności marki na nowych rynkach.
Realizacja projektu jest możliwa dzięki wsparciu finansowemu z Funduszy Europejskich.
W ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej zaplanowano szereg działań mających na celu wzmocnienie pozycji marki MyScreen na rynkach azjatyckich – w Japonii, Wietnamie i Tajlandii.
1. Udział w międzynarodowych targach branżowych:Wnioskodawca zaprezentuje swoją ofertę produktową na trzech kluczowych wydarzeniach technologicznych w Azji:
W ramach tych wydarzeń zaplanowano:
2. Misja wyjazdowa na Polsko- Japońskie Forum Eksportowe:Udział firmy MyScreen w misji wyjazdowej do japońskiego Pawilonu Polski podczas wystawy EXPO 2025 w Osace ma na celu promowanie polskiej marki na prestiżowej, międzynarodowej arenie. Wydarzenie to stanowi wyjątkową okazję do prezentacji innowacyjnych produktów oraz budowania relacji biznesowych z partnerami z całego świata.
3. Kampania promocyjna online na rynkach azjatyckich:Równolegle z działaniami wystawienniczymi prowadzona będzie profesjonalna kampania promocyjna związana z udziałem Wnioskodawcy w wydarzeniach targowych obejmująca:
Wszystkie powyższe działania mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki MyScreen, ekspansję na rynki zagraniczne oraz pozyskanie nowych kontrahentów i dystrybutorów.
4. Cel projektu
Celem projektu jest realizacja działań ukierunkowanych na wzmocnienie potencjału eksportowego Lamel Technology Sp. z o.o. na rynkach międzynarodowych, poprzez udział w działaniach promocyjnych przewidzianych w programie promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, Kansai, realizowanych w celu promowania marki produktowej MyScreen oraz Marki Polskiej Gospodarki.
Poprzez udział w międzynarodowych targach branżowych, działania promocyjne online oraz bezpośrednie spotkania z partnerami biznesowymi, firma dąży do nawiązania nowych relacji handlowych, zwiększenia zasięgu swojej oferty oraz pozyskania kontrahentów i dystrybutorów na rynkach azjatyckich.
Projekt stanowi istotny krok w kierunku umacniania pozycji marki na arenie międzynarodowej, promując innowacyjność polskich produktów i budując trwałą obecność w regionie Azji Południowo-Wschodniej.
5. Grupy docelowe
Projekt skierowany jest przede wszystkim do potencjalnych partnerów biznesowych, dystrybutorów oraz odbiorców hurtowych z rynków azjatyckich – w szczególności z Japonii, Wietnamu i Tajlandii – zainteresowanych nowoczesnymi rozwiązaniami z zakresu ochrony ekranu i urządzeń mobilnych.
Z efektów projektu skorzystają:
Projekt przynosi zatem korzyści zarówno w wymiarze biznesowym, jak i konsumenckim, wspierając rozwój polskiej innowacyjności poza granicami kraju.
6. wartość Projektu 434216.13 PLN
7. wysokość wkładu Funduszy Europejskich; 206492.06 PLN