Zwroty

Kiedy mamy do czynienia ze zwrotem?
Ze zwrotem mamy do czynienia wtedy, kiedy otrzymasz swoje zamówienie, ale rozmyślisz się z zakupu. Obowiązuje wówczas procedura zwrotu zwana inaczej odstąpieniem od umowy.

Jak dokonać zwrotu?

Zwrotu produktu w naszym sklepie dokonasz w 3 prostych krokach.

Image

KROK 1: ZGŁOŚ CHĘĆ ZWROTU

Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni od momentu otrzymania produktu. Zgłoś zwrot, wysyłając maila na adres bok@myscreen.pl lub możesz postępować zgodnie z kolejno wyświetlaną instrukcją oraz wygenerować dokument zwrotu i wydrukuj go

Image

KROK 2: SPAKUJ PRODUKT

Zwracany produkt możesz włożyć do kartonu i zabezpiecz go tak, aby się nie zniszczył. Do środka paczki możesz załączyć paragon oraz wydrukowany w kroku 1 dokument zwrotu

Image

KROK 3: WYŚLIJ ZWROT

Zwrot wyślij Pocztą Polską na adres:

Magazyn Myscreen.pl,

Gdańsk-Kowale Distribution Centre

budynek B, brama 23

ul. Magnacka 15

80-180 Kowale,

z dopiskiem: Zwrot Myscreen.pl .

Rekomendujemy rejestrowaną formę wysyłki Paczka48. Przesyłkę musisz odesłać na swoją odpowiedzialność za jej skuteczne dostarczenie. Nie odbieramy paczek z opłatą uiszczaną przez adresata.

Na wysyłkę produktu masz 14 dni od momentu zgłoszenia zwrotu.

Czy mogę zwrócić produkt osobiście?

Nie ma możliwości osobistego zwrotu produktu. Procedura zwrotu odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową, według przedstawionych powyżej kroków.

Kiedy otrzymam zwrot środków?
Zwroty rozpatrywane są przez nas niezwłocznie, proces ten może wynieść  maksymalnie 14 dni liczone od chwili odstąpienia od umowy. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu do czasu dostarczenia do nas zwracanego produktu. Zwracamy wszystkie otrzymane płatności za zwracane produkty z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy oferowany przez nas sposób dostarczenia

Czy mogę wymienić zwracany produkt na inny?
Tak. Aby wymienić produkt na inny dokonaj jego zwrotu, a następnie po uznaniu zwrotu złóż nowe zamówienie.