Dodano: 29/05/2025 Bez kategorii Firma z Gorzowa podbiła Japonię. Czym zachwyciła na Expo 2025 Osaka? Ochronne naklejki z motywem polskich kwiatów, od gorzowskiej firmy Lamel stały się hitem podczas Polsko-Japońskiego Forum Eksportowego, będącego częścią Expo 2025 w japońskiej Osace. Czym zachwycił producent folii i szkieł ochronnych? Wystawa światowa Expo to największe i najważniejsze wydarzenie gospodarczo-kulturalne na świecie. Odbywa się ona raz na pięć lat w różnych częściach globu. W tym […] Ochronne naklejki z motywem polskich kwiatów, od gorzowskiej firmy Lamel stały się hitem podczas Polsko-Japońskiego Forum Eksportowego, będącego częścią Expo 2025 w japońskiej Osace. Czym zachwycił producent folii i szkieł ochronnych? Wystawa światowa Expo to największe i najważniejsze wydarzenie gospodarczo-kulturalne na świecie. Odbywa się ona raz na pięć lat w różnych częściach globu. W tym roku ma ona miejsce na sztucznej wyspie Yumeshima, która jest na wodach zatoki Osaka. Szacuje się, że przez pół roku – od 13 kwietnia do 13 października – odwiedzi ją ponad 28 mln osób.Na Expo 2025 Osaka, Kansai wybraliśmy się też my.Podczas Expo 2025 firma Lamel Technology wzięliśmy udział w Polsko-Japońskim Forum Eksportowym (odbyło się ono 20 maja). Uczestniczyło w nim ponad stu przedsiębiorców z Polski i Japonii. Polskie firmy prezentowały swoje rozwiązania, by zdobyć partnerów na japońskim rynku. Jaki efekt przyniosła firmie wizyta w Kraju Kwitnącej Wiśni? Oczywiście, sukces! I to zarówno wśród fachowców, jak i wśród odwiedzających.Lamel Technology – jako jedna z trzech firm – została partnerem podczas forum eksportowego. Jej stoisko było najczęściej odwiedzanym na wydarzeniu.– Hitem były nasze folie ochronne na tyły smartfonów z kwiatami inspirowanymi polskim wzornictwem. Uczestnicy forum stali w kolejkach by zabezpieczyć ich urządzenia niepowtarzalnymi wzorami. Nawiązywały one do kwiatów, które można było samodzielnie zaprojektować w polskim pawilonie na Expo 2025 Osaka. Udział w targach potwierdził silną pozycję polskiej technologii i otworzył nowe możliwości współpracy międzynarodowej – mówią przedstawiciele firmy.Pawilon Polski na Expo już od samego otwarcia cieszy się sporym zainteresowaniem. Na początku maja liczba odwiedzających to miejsce przekroczyła 100 tysięcy osób.